SPINAKER

ULTIMA® Inventory

ULTIMA® Pharmacy

ULTIMA® Retail

ULTIMA® POS and Retail Software

SPINAKER

SPINAKER

SPINAKER është një softuer që mundëson lidhjen me një printer fiskal dhe një kompjuter, për të menaxhuar shpejt dhe thjesht menaxhimin e proceseve të shitjes me pakicë.

Është zhvilluar në përputhje me rekomandimet në rregullimin ligjor, duke përdorur teknikat dhe mjetet më të fundit për zhvillimin e një softuer përdoruesi dhe duke marrë parasysh sugjerimet dhe nevojat e përdoruesve tanë.

 

Fokusi i Spinaker-it është i orientuar drejt ofrimit të mënyrës më të thjeshtë dhe më të shpejtë të punës në dyqanet e shitjes me pakicë, si dhe në reduktimin e kohës që përdoruesi shpenzon në plotësimin e dokumenteve të cilat janë të nevojshme për kryerjen e punës së përditshme në dyqanet e shitjes me pakicë. Janë aktivizuar një integrim me paketat ERP dhe automatikisht dërgimi dhe pranimi i të dhënave.

 

Funksionet bazë përfshijnë:

 

Printimi i faturës fiskale / faturës së anulimit

Marrja e mallrave nga furnizuesit (mallrat me pakicë të marra)

inventarizim

Gjenerimi i raporteve të shumta lidhur me shitjen me pakicë

Raporti i përditshëm, kontrolli dhe financiar

Libri për raportet ditore, financiare

Raport për arkëtim

Hyrja automatike e artikujve nga paketat ULTIMA ERP ose një tabelë Excel

Dërgimi automatik i të dhënave të shitjes dhe mallrave të shitjes me pakicë u është bërë shënim paketave ULTIMA ERP

Raportet me pakicë në një pajisje të lëvizshme

Vepron në një mjedis Windows, mundëson punën me imazhe barcode, gjithashtu duke punuar me një mouse dhe tastierë ose një prekje

ULTIMA® Inventory

ULTIMA® Inventory është një zgjidhje për regjistrimin dhe listimin e mallrave, materialeve në depot dhe / ose dyqanet e shitjes me pakicë, si dhe për regjistrimin e mjeteve bazë në çdo kompani dhe organizatë.

 

Me ULTIMA® Inventory, inventari mund të bëhet në kohë dhe në mënyrë të lehtë, duke futur të dhënat nga një etiketë me barcode, pa mundësi për të bërë një gabim kur futni të dhënat dhe me përdorim minimal të burimeve.

Zgjidhja përbëhet nga dy aplikacione – desktop dhe celular, të cilat mundësojnë një mënyrë të shpejtë dhe efikase të transferimit të të dhënave nga baza e të dhënave në një kompjuter mobil, i cili përpunon të dhënat në lokacione të shumta ku bëhet inventari dhe përditëson statusin kur inventari është përfunduar.

Sistemi i inventarit ULTIMA® gjithashtu mundëson lidhjen me një printer barcode për shtypjen e një ose një sërë etiketash barcode.

Të dhënat mund të sinkronizohen drejtpërdrejt nga sistemi ULTIMA EPR në bazën e të dhënave ose në një dosje, nëpërmjet shkarkimit dhe dërgimit të skedarëve elektronikë të paracaktuar.

Funksionet bazë përfshijnë:

Shkarkimi dhe sinkronizimi i të dhënave (automatike ose nga një lloj skedari i paracaktuar)

Futja e të dhënave duke përdorur një kod bar ose një tastierë

Përcaktimi i statusit të mjeteve themelore

Zgjedhja e një vendndodhja

Aplikimi për sinkronizimin e të dhënave dhe administrimin funksionon në një mjedis të Windows, ndërsa aplikacioni celular punon në pajisjet me sistemin operativ Android.

ULTIMA® Pharmacy

ULTIMA® Pharmacy

ULTIMA® Pharmacy është një aplikacion softuerik i cili mundëson punë të thjeshtë, të shpejtë dhe të lehtë në farmaci gjatë marrjes, ruajtjes dhe shitjes së medikamenteve dhe produkteve dhe përgatitjeve të tjera farmaceutike.

ULTIMA® Pharmacy mundëson një farmaci për të punuar, me një ose shumë dyqane të shitjes me pakicë, si dhe shumë barnatore në një sistem, me një ose shumë dyqane të shitjes me pakicë. Puna e përgjithshme bëhet në kohë reale, me një mënyrë të sigurtë të komunikimit dhe transferimit të të dhënave. Kjo mundëson që të gjenerohen rishikimet dhe informatat, të cilat janë të disponueshme në një pajisje të lëvizshme – kontroll mbi shitjen totale, shitjen për ndryshim, shitjen e lartë sipas artikujve dhe / ose përzgjedhjes, si dhe monitorimin e gjithë punës së sistemit.

Sistemi mundëson njoftimin kur Fondi i Sigurimeve Shëndetësore ndryshon çmimet dhe gjithashtu shkarkimin automatik të ndryshimeve në listën e çmimeve.

Funksionalitetet e sistemit përfshijnë:

Punë komerciale

Duke punuar me receta (lista pozitive / lista negative)

Menaxhimi i listës së çmimeve

Fondi i Sigurimeve Shëndetësore / Tregtare

Mallrat me pakicë kanë marrë shënim

Të dhënat e tregtisë

Të dhënat me shumicë me shumicë

Dëftesat e printimit

inventarizim

Marrja e faturave të kthimit

Lëshimi i faturave

Faturimi i një Fondi (XML për recetë)

Shkarkimi dhe përdorimi i recetave nga sistemi “Termi im”

Shitja e ndihmave ortopedike

Shpërndarja e raporteve në një pajisje të lëvizshme

Aplikacioni funksionon në një mjedis të Windows ose në një sistem Cloud (serveri virtual i cili arrihet nëpërmjet internetit), prandaj një kopje (Back-up) e të dhënave mund të krijohet automatikisht në një vend të largët. Mundësohet lidhja me të gjitha llojet e printerëve fiskalë.

ULTIMA® Retail

ULTIMA® Retail

ULTIMA® Retail është një sistem softuerësh për kompanitë, aktiviteti kryesor i të cilave është shitja me pakicë, me një ose më shumë dyqane.

Zgjidhja siguron mbajtjen e shënimeve të shitjes me pakicë me të gjitha dokumentet e nevojshme, lidhjen me një printer fiskal / arkë për dhënien e faturave fiskale gjatë shitjes me pakicë dhe gjithashtu duke punuar me dokumentet kur punojnë komercialisht në shumicë (faturë pro-forma, faturat, , dokumentet e anulimit, dhe të ngjashme).

Mundëson marrjen e mallrave dhe materialeve nga furnizuesit, krijimi i mallrave me pakicë, marrja e shënimeve për dyqanet e shitjes me pakicë, mbajtja e regjistrave të tregtisë, gjenerimi i dokumenteve të brendshme (biletat / faturat e kthimit nga ose për ruajtje), menaxhimi i listave të çmimeve dhe azhurnimi i ndryshimeve në kohë reale . Zgjidhja gjithashtu siguron operacion të plotë financiar duke regjistruar (automatikisht ose manualisht) dokumentet materiale dhe financiare, si dhe shitjet me pakicë dhe me shumicë.

ULTIMA® Retail mundëson një pasqyrë të plotë në aktivitetet operative në një dyqan të shitjes me pakicë ose më shumë dyqane të shitjes me pakicë, depërtim në gjendjet materiale dhe financiare (mallrat në dispozicion, kartela e magazinimit, qarkullimi, etj.) Në një dyqan të shitjes me pakicë ose në një vend të largët. Mundëson rishikime dhe informata për t’u marrë në një pajisje të lëvizshme – një pasqyrë në shitjen totale, shitjen për ndërrime, shitjen e lartë për artikuj dhe / ose asortimentet / asortimentet, dhe të gjithë punën e sistemit që monitorohet nga një vend i largët.

Funksionalitetet e sistemit përfshijnë:

Me pakicë (një ose më shumë printera fiskalë në të njëjtin dyqan ose në dyqane të ndryshme me pakicë)

Punë komerciale dhe shumicë

Menaxhimi i listave të çmimeve dhe kontrolli mbi ndryshimet e çmimeve

Mallrat me pakicë kanë marrë shënime

Regjistrat e tregtisë

Regjistrimet me Shumicë të Materialeve

inventarizim

Dëftesat e kthimit

Marrja dhe shtypja e faturave pro-forma, faturave, arkivave

Gjenerimi i materialeve dhe raporteve financiare

Shpërndarja e raporteve në një pajisje të lëvizshme

Aplikacioni funksionon në një mjedis të Windows ose në një sistem Cloud (një server virtual i cili arrihet nëpërmjet internetit), prandaj një kopje (Back-up) e të dhënave mund të krijohet automatikisht në një vend të largët. Në rast se ndërprerja e internetit është e ndërprerë, dyqanet e shitjes me pakicë punojnë plotësisht në mënyrë të pavarur dhe të pavarur, derisa lidhja e internetit të rivendoset dhe të dhënat sinkronizohen.