CRM Mobile Tablet

iUltima

Panic Button System

ULTIMA® Distribution Mobile

Mobile apps for ERP и CRM , Panic Button systems

CRM Mobile Tablet

ULTIMA® CRM

 

ULTIMA® CRM – është një sistem që mundëson që të dhënat të gjenerohen dhe përpunohen në një ose më shumë baza të dhënash të cilat futen manualisht ose automatikisht nga sistemet e tjera dhe ofrojnë paraqitje, gjenerim dhe analizim të avancuar të raporteve dhe raporteve të paracaktuara nga përdoruesi.

 

Përdoruesit janë kompani të të gjitha industrive dhe madhësive, sepse sistemi përshtatet me nevojën, aktivitetet dhe proceset e kompanisë. ULTIMA® CRM është i aplikueshëm në kompanitë që kanë të bëjnë me prodhimin, shitjen, ofrimin e shërbimeve, institucionet publike dhe aktivitete të tjera.

 

Zakonisht, sistemi i CRM përpunon të dhëna për gjendjen e artikujve të ndryshëm nëpërmjet ballafaqimit, kontrollit vizual, fotografisë, plotësimit të një pyetësori, informon se cilat produkte janë duke u konsumuar më së shumti, por gjithashtu jep të dhëna për artikullin që është më e kërkuar.

 

CRM është bidirectional, me një mundësi për të paraqitur, por edhe për të futur të dhëna, automatikisht dhe / ose me dorë.

 

Fokusi i Business Intelligence (BI), si një nga komponentët e sistemit CRM, është i orientuar drejt ofrimit të raporteve në mënyrë të thjeshtë dhe të shpejtë. Është i adaptueshëm, i lehtë për t’u përdorur dhe jep raporte të shpejta dhe të sakta. Është autonom dhe i jep përdoruesit një zgjedhje në lidhje me parametrat dhe atributet të cilat do të përdoren për gjenerimin e raporteve të paraqitura në një dokument të Excel dhe Listat e Pivot.

 

Raportet rregullohen dhe prodhohen në varësi të nevojës së kompanisë. Koha është ruajtur si rezultat i modulit BI, dhe në të njëjtën kohë, përdoruesit do të shpejt dhe në kohë reale të marrin raporte të sakta dhe të sakta të cilat prodhohen për shkak të filtrave të deleguar më parë. Për CRM që të funksionojë me sukses, është e nevojshme të përdoret një version i Excel i cili nuk është më i vjetër se viti 2012.

iUltima

iULTIMA®

iULTIMA®, një aplikacion i dizajnuar për një tabletë iPad, e cila është pjesë e sistemit të softuerit Duna ULTIMA® dhe CRM.

Me iULTIMA®, kompanitë mund të ofrojnë informata të sakta dhe në kohë për përdoruesit e tyre, me qëllim që të rrisin shërbimin e tyre dhe gjithashtu të ofrojnë një avantazh konkurrues. Përdoruesit e këtij sistemi mund të përdorin një sërë dokumentesh dhe raporte direkt nga fusha, të cilat menjëherë sinkronizohen me bazën qendrore të të dhënave të kompanisë.

 

iULTIMA® është një shtesë e ULTIMA® ERP dhe mund të funksionojë vetëm si një aplikacion i pajtueshëm i paketave ULTIMA® Basic, Standard, Professional dhe Enterprise.

 

Me iULTIMA®, përdoruesit e softuerëve ERP kanë një mundësi të mahnitshme për të kontribuar në zgjerimin e shitjes, produktivitetit të të punësuarve dhe për të marrë një pasqyrë të plotë në punën e kompanisë.

 

Funksionet bazë përfshijnë:

 

Prodhimi i dokumenteve

vizitë

Urdhër blerjeje

pyetësor

Kontrolli (përballë)

Ofrimi i ТММ

Rishikimi i dosjes së klientit

Një listë e dokumenteve

Integrimi me bazën e të dhënave të kompanisë

Integrimi me paketat ULTIMA®

iULTIMA® është në dispozicion për tableta me iOS. Ai siguron komunikim me një bazë të dhënash qendrore nëpërmjet internetit mobil. Ajo mund të integrohet dhe të lidhet me të gjitha paketat ULTIMA EPR – Basic, Standard, Professional, Enterprise dhe CRM.

Panic Button system

Panic Button

 

Panic Button është një sistem për menaxhimin e raporteve të pranuara të krijuara nga një përdorues i regjistruar përmes një telefoni celular kur nevojitet një mbrojtje fizike.

 

Sistemi është i thjeshtë dhe intuitiv, me ndërfaqe minimale, dhe i lehtë për t’u përdorur. Kur gjenerohet një raport nga një përdorues që kërkon mbrojtje, sistemi informohet duke identifikuar vendndodhjen në një hartë. Sistemi analizon dhe identifikon patrullën që është më afër vendndodhjes dhe më pas sa më shpejtë të jetë e mundur, e dërgon për të ndërhyrë me përdoruesin.

 

Funksioni primar është se me vetëm një klikim në Panic Button, aplikacioni automatikisht dërgon koordinatat çdo 5 sekonda dhe krijon alarm intensive.

 

Modulet e sistemit Panic Button përfshijnë:

 

Një aplikacion për gjenerimin e raporteve dhe dërgimin e një gjeolokacioni (lokacioni për ndërhyrjen e kërkuar).

Një modul për pranimin e raporteve dhe menaxhimin e raporteve, shpërndarjen e urdhrave për patrullime dhe administrimin e një sistemi.

Një aplikacion mobil për marrjen e urdhrave (patrullimit). I disponueshëm për përdorim në pajisjet me platforma të shumta (Windows, Android, iOS).

Portali i përdoruesit për regjistrim në një sistem dhe menaxhimi i të dhënave personale.

Aplikacioni i përdoruesit është i disponueshëm për pajisjet mobile të cilat duhet të kenë një GPS dhe internet të lëvizshëm të integruar.

ULTIMA® Distribution Mobile

ULTIMA® Distribution Mobile

 

ULTIMA® Distribution Mobile është një mjet i fuqishëm që mundëson lëvizjen e plotë të punës dhe është krijuar për aktivitetet shitje të ekipeve shitje / komerciale të kompanisë që punojnë në terren.

 

Aplikacioni komunikon, në kohë reale, me një server për sinkronizimin e të dhënave (shkarkim dhe dërgim) nëpërmjet internetit mobil (3G, 4G).

 

ULTIMA® Distribution Mobile mundëson: Krijimin e dokumenteve në terren (një porosi, një arkivë, një faturë, etj.), Dokumente printimi me një printer të instaluar në një automjet nëpërmjet komunikimit pa tel (Bluetooth), lidhjen dhe komunikimin me një printer fiskal për printim faturat fiskale kur klientët paguajnë me para në dorë.

 

ULTIMA® Distribution Mobile u mundëson komercialistëve të kenë qasje në të gjitha informatat kur vizitojnë një klient (borxhet, shitjet e mëparshme etj.) Dhe në këtë mënyrë përshpejton procesin e shitjes dhe dorëzimit të mallrave dhe dokumenteve.

 

Funksionalitetet përfshijnë:

 

Komunikimi në kohë reale (3G, 4G)

Prodhimi i dokumenteve (faturat, faturat e parasë, tabelat, faturat e kthimit, urdhrat, etj)

Printimi i dokumenteve

Vështirësi në borxhin e hapur dhe të pjekur

Lista e dokumenteve

Komunikimi pa tel me një printer dhe arkë fiskale

Identifikimi i një vendndodhja GPS për një dokument të krijuar

 

ULTIMA® Distribution Mobile është në dispozicion për pajisjet me Windows Mobile 6.5 ose sisteme operative Android. Ai siguron komunikim me bazën e të dhënave qendrore nëpërmjet internetit mobil. Integrimi dhe lidhja me të gjitha paketat ULTIMA ERP – Basic, Standard dhe Professional janë aktivizuar.