ULTIMA® ERP Solutions

ULTIMA® ERP

ULTIMA® ERP është një paketë biznesi me zgjidhje të integruara softuerike, të dizejnuara për të përmbushur nevojat e çdo kompanie për planifikimin dhe menaxhimin e burimeve të saj

Zgjidhjet e integruara softwarike të ULTIMA®, të cilat janë të disponueshme në paketat Basic, Standard, Professional dhe Enterprise, mundësojnë një kontroll të plotë mbi të gjitha burimet, organizimin e seksioneve dhe shqyrtimin e detajuar të të gjitha proceseve të brendshme dhe të jashtme. Me një pasqyrë të plotë në të gjitha segmentet, kompania kursen kohë dhe ka një avantazh në vendimmarrje të shpejtë dhe të thjeshtë.

Paketat e softuerit përfaqësojnë një kombinim të moduleve për segmente të ndryshme në punën e kompanisë: furnizimi, shitja, shpërndarja, puna komerciale, kontabiliteti, promovimi i shitjeve, gjenerimi dhe shpërndarja e raporteve.

ULTIMA® Basic – Një paketë për kompanitë e vogla dhe të mesme, të përshtatshme për shpërndarjen e produkteve për konsum të gjerë, shitjen e mallrave dhe shërbimeve. Mund të përdoret për qëllime të shitjes (me pakicë ose shumicë), furnizimi, magazinimi, shërbimi, etj. Funksionet e përfshira:

 

  • Dokumentet e hyrjes – faturat, faturat e kthimit
  • Documentat e daljes – faturat, arkivat
  • Numri i pakufizuar i magazinave
  • Duke punuar me shumë lista çmimesh
  • Paguani zyrën
  • Kontabiliteti operativ
  • Raportet themelore materiale dhe financiare

ULTIMA® Standard – Një paketë që mundëson që kompanitë të kenë një pasqyrë të plotë në punë përmes raporteve të hollësishme financiare dhe analizave të shitjeve. Përveç funksionaliteteve themelore të përfshira të paketës bazë, ULTIMA® Standard siguron efikasitet më të madh dhe kontroll të plotë të funksionaliteteve shtesë, të cilat janë:

 

  • Kontabiliteti (menaxhimi financiar)
  • Mjetet themelore
  • Kopjimi i dokumentit në grup
  • Faturimi i Grupit
  • Printimi i dokumenteve në grup
  • Analizat e përdoruesve
  • Prodhimi bazë
  • Llogaritja e monedhës së huaj – Dogana
  • Raporte të avancuara materiale dhe financiare

ULTIMA® Professional – Një paketë për kompanitë e mesme dhe të mëdha, të cilat përfshijnë proceset më komplekse në punën e tyre. Fluksi i paracaktuar i dokumenteve rrit efikasitetin e punës dhe automatizon procedurat e gjera për bërjen e dokumenteve. Përveç funksionaliteteve të përfshira të paketës standarde, ULTIMA® Professional përfshin:

 

  • Prodhimi
  • Rrjedhja e dokumenteve
  • Moduli i buxhetit
  • Moduli i furnizimit
  • Inventar i hekurudhës

ULTIMA® Enterprise – Një paketë me zgjidhje të avancuara softuerësh të dizajnuara për të përmbushur nevojën e kompanive të mëdha me struktura, procese dhe procedura pune komplekse organizative. Softueri mundëson një kontroll të shtuar dhe efektivitet të rritur në nivele të shumëfishta:

 

  • Një pasqyrë të plotë në punën materiale dhe financiare të kompanisë
  • Kontrolli mbi të gjitha proceset e hyrjes dhe të daljes
  • Qasja në një bazë të dhënash të gjerë
  • Analizat e avancuara të tregjeve dhe konsumatorëve
  • Standardizimi në përputhje me rregulloret financiare
  • Përputhshmëria me standarde të ndryshme ISO

 

Përveç funksionaliteteve të përfshira të paketës profesionale, ULTIMA® Enterprise gjithashtu përfshin:

 

  • Një modul për llogaritjen e pagave dhe menaxhimin e burimeve njerëzore
  • Raportet automatike (Sistemi Informativ i Menaxhimit të MIS-it)
  • Inteligjenca e biznesit
  • CRM (Menaxhimi i Marrëdhënieve me Klientin)

Paketat ULTIMA® ERP veprojnë në cilësimet e përdoruesit të Windows ose në një sistem Cloud (server virtual, i cili arrihet nëpërmjet internetit). Është mundësuar një komunikim me modulet e tjera dhe paketat e programeve, si SPINAKER për proceset me pakicë, ULTIMA Distribution Mobile, iULTIMA, Inventari, HR & Payroll, WMS, CRM.