ULTIMA® HR and Payroll

ULTIMA® Lon

ULTIMA® RMS

ULTIMA® WMS

ULTIMA® CRM

ULTIMA® Billing

ULTIMA® Business Modules

ULTIMA® HR and Payroll

ULTIMA® HR dhe Payroll

 

Çdo kompani duhet të llogarisë pagat e punonjësve dhe të mbajë të dhënat e të dhënave të punonjësve. ULTIMA® HR dhe Payroll (ULTIMA® Human Resources and Salary) është një aplikacion i cili do të plotësojë plotësisht nevojat për menaxhimin e këtyre proceseve.

 

Moduli i softuerit mundëson mbajtjen e të dhënave për të gjithë të punësuarit dhe ruajtjen e të dhënave të tyre. Të dhënat janë grupuar në grupe të shumëfishta logjike dhe ofrojnë informacion mbi të dhënat personale, edukimin dhe ekspertizën, marrëveshjet dhe anekset lidhur me punonjësin ose ish-punonjësin, përvojën e punës, pajisjet e dhëna, gjendjen mjekësore, ekzaminimin mjekësor etj.

 

Llogaritja e pagës mundëson përpunimin e parametrave sipas kritereve të ndryshme në varësi të nevojave të kompanisë, llogaritjen e fitimeve / zbritjeve, pagesave, taksave, si dhe krijimin e një skedari elektronik për llogaritjen mujore të pagesës së integruar.

 ULTIMA® HR and Payroll enables control over and management of absences (on several grounds), attaching and reviewing documents in an electric format, creating documents (absence requests, agreements and annexes, etc.).

ULTIMA® HR dhe Payroll mundësojnë kontrollin dhe menaxhimin e mungesave (për disa arsye), bashkëngjitjen dhe rishikimin e dokumenteve në një format elektrik, krijimin e dokumenteve (kërkesat e mungesës, marrëveshjet dhe anekset, etj.).

Masat janë marrë në ULTIMA® HR dhe Payroll për mbrojtjen e të dhënave të ndjeshme të cilat trajtohen si sekret biznesi, siç janë të dhënat personale të punonjësve dhe pagat e tyre. Për të siguruar nivelet më të larta të sigurisë, të drejtat e qasjes në modul përcaktohen për përdoruesit të cilët mund të rishikojnë, shtojnë, ndryshojnë ose fshijnë të dhënat në modul. Të gjitha informatat dhe mënyra e komunikimit me bazën qendrore të të dhënave janë të koduara.

Funksionet e përfshira:

  • Administrimi i sistemit
  • Regjistrave/kodet
  • Dosja e punonjësve
  • Të dhëna personale
  • Ekzaminime mjekësore
  • Kualifikimet (teknike dhe jo teknike)
  • Marrëveshjet
  • Dhënia e pajisjeve dhe mjeteve themelore
  • Mbledhja e dokumenteve të bashkangjitura
  • Parametrat për llogaritjen e pagave
  • Llogaritja e pagave
  • Fitimet dhe zbritjet
  • Kalkulimi mujor i pagesës së integruar
  • Gjenerimi i raporteve për punonjësit
  • Trajnime

Aplikacioni funksionon në një mjedis Windows, mundëson komunikimin dhe shkarkimin / dërgimin e të dhënave me sisteme të jashtme për mbajtjen e shënimeve të orëve të punës dhe paketave softuerike ULTIMA Standard,

 

 

ULTIMA® Lon

ULTIMA® Lon

ULTIMA® Lon është një zgjidhje softuerike për kompanitë që importojnë materiale që duhet të përpunohen dhe të cilat pastaj eksportohen me një vlerë të shtuar.

Përveç gjurmueshmërisë materiale, sistemi gjithashtu ofron një pasqyrë dhe menaxhim të proceseve të prodhimit, regjistrimin e mbeturinave, gjenerimin e faturave të eksportit, një listë paketimi dhe dokumente të tjera të nevojshme.

Sistemi mundëson:

Gjurmueshmëria e plotë kur importon dhe merr materiale në depot (magazinimi doganor)

Vështirësi në stokun e disponueshëm

Lëvizja e prodhimit

paketim

eksport

Rregjistrimi i plotë në përputhje me deklaratën doganore (sipas numrit C)

Njohja në periudhën e përcaktuar ligjërisht për hyrje / dalje

ULTIMA® Lon mundëson krijimin e dosjeve elektronike dhe komunikimin me Drejtorinë doganore kur regjistrohet për import dhe eksport të stoqeve të rafinimit. Sistemi është krijuar për të vepruar në një mjedis të Windows.

ULTIMA® Records Management System

ULTIMA Records Management System është një zgjidhje softuerike për menaxhimin elektronik dhe fizik të dokumentave. Ai është një pjesë e rëndësishme e konceptit të menaxhimit të printimit dhe të përdorimit të dokumentave.

ULTIMA Records Management System është sistem me vetëm një-klikim, i cili siguron menaxhimin e plotë të printimit dhe dokumentit. Ai siguron manipulimin e arkivës fizike të dokumentave, rruajtjen e dokumentave dhe kjo behet pavarësisht distances dhe vendodhjes se ku jane ruajtur, dorëzuar, dërguar, janë mare, procesuar ose shkarkuar dokumentat elekrtronike dhe fizike.

Me ULTIMA RMS dokumentacioni është ruajtur dhe arkivuar fizikisht dhe në njëkohësisht ëeshtë skanuar dhe vendosur në një database të sigurtë. Në një mënyrë të shpejtë, fleksible dhe të thjeshtë, dokumentat mund të shpërndahen dhe të procesohen.

Softueri është zhvilluar në përputhje me legjislacionin, me teknologjinë dhe mjetet kohës së fundit  për programim duke u mbështetur gjithashtu në rekomandimet dhe nevojat e përdoruesve. Në këtë zgjidhje, nuk ka limit mbi sasinë e dokumentave, as edhe afate për ruajtjen e dokumentit. Kjo varet nga kapaciteti dhe ambienti për ruajtjen e dokumentave.

Funksionalitet bazë janë:

Dokumenta të skanuara

Procesim i një ose grup dokumentash të skanuara

Ruajtje fizike

Kërkim

Shikim, shkarkim dhe printim i dokumentave

Kërkim në kutitë dhe në regjistrat e ruajtjes nëprmjet Barcode image

Akses i kufizuar në dokumenta

Logjistik

Raporte për dokumentat e kërkuar, të përdorur dhe të shkarkuar

ULTIMA Records Management System është i gatshëm në katër gjuhë: Shqip, Anglisht, Maqedonisht dhe Serbisht. Ai ka një opsion të hapur për të ndryshuar gjuhën sipas nevojave të përdoruesit.

Sistemi lejon integrimin me të gjitha paketat softuerike nga ULTIMA® ERP qoftë Basic, Standard apo Professional dhe ka aftësinë të automatizojë pranimin e dokumentave.

E gjithë databaza dhe i gjithë informacioni i ruajtur janë të enkriptuar dhe janë vendosur në përputhje me standartet më të larta për aksesimin dhe ruajtjen elektronike të të dhënave dhe dokumentave.

ULTIMA Records Management System është menduar për të punuar në mjedisin e Windows.  Ai funksionon me një mouse dhe tastierë ose me ekran me prekje, me një rezolucion minimal prej 1024px me 768px. Për të hyrë në softuer, përdoret një kërkues web (Google Chrome).

ULTIMA® WHM

ULTIMA® WMS

ULTIMA® WMS është një sistem për menaxhimin e punës së magazinimit kur merr ose jep mallra, vendosje ose marrje nga një magazinim, zhvendosje, inventarizim ose kontroll dhe inspektim. Sistemi është i ndarë në dy pjesë:

Aplikimi i Desktop – i instaluar në një kompjuter dhe i dedikuar për menaxhimin e të gjitha proceseve që rrjedhin nga EPR dhe kompjuterët me dorë.

Aplikimi Mobile – i instaluar në një kompjuter handheld, dhe i destinuar për pritjen.

Fokusi i sistemit është menaxhimi i proceseve logjistike dhe fizike të punës së magazinimit. Është e dobishme për punën e organizuar në sektorin e magazinimit dhe zvogëlon kohën e nevojshme për kërkimin e produkteve në vende të ndryshme. Ai përpunon të dhëna në kohë reale, optimizon hapësirën për ruajtjen e mallit, lëvizjen në ruajtje dhe gjithashtu siguron përpunim të shpejtë dhe të saktë të urdhëresave të pranimit / dërgimit kur llogaritni një stok nëpërmjet metodës FIFO (fillimisht në fillim) ose FEFO (e parë e skaduar / e parë jashtë), nëse janë të përfshira produktet me afat.

Proceset operative janë zbatuar duke punuar me një pajisje të lëvizshme me lexuesin e ndërtuar në barcode dhe një lidhje rrjeti (Wi-Fi) për një qasje në kohë reale në një bazë të dhënash.

Funksionet bazë janë:

Marrja e mallrave

Ruajtja e mallrave

inventarizim

Përgatitja dhe dorëzimi i mallrave

Gjurmimin automatik të vendndodhjes së produktit

Sistemi mundëson integrimin me të gjitha paketat softuerike të sistemeve ULTIMA® ERP, Basic, Standard dhe Professional.

ULTIMA® WMS është krijuar për të punuar në një kompjuter dore me një sistem operativ Windows dhe me një vendosje Windows për një aplikacion desktop, për menaxhimin e të gjitha proceseve që rrjedhin nga një sistem EPR dhe një kompjuter dore. Nevojitet një komunikim i qëndrueshëm në internet (WLAN) për një lidhje me kompjuterin e dorës dhe për funksionim pa pengesa dhe cilësi të lartë.

ULTIMA® CRM

ULTIMA® CRM

ULTIMA® CRM – është një sistem që mundëson që të dhënat të gjenerohen dhe përpunohen në një ose më shumë baza të dhënash të cilat futen manualisht ose automatikisht nga sistemet e tjera dhe ofrojnë paraqitje, gjenerim dhe analizim të avancuar të raporteve dhe raporteve të paracaktuara nga përdoruesi.

Përdoruesit janë kompani të të gjitha industrive dhe madhësive, sepse sistemi përshtatet me nevojën, aktivitetet dhe proceset e kompanisë. ULTIMA® CRM është i aplikueshëm në kompanitë që kanë të bëjnë me prodhimin, shitjen, ofrimin e shërbimeve, institucionet publike dhe aktivitete të tjera.

Zakonisht, sistemi i CRM përpunon të dhëna për gjendjen e artikujve të ndryshëm nëpërmjet ballafaqimit, kontrollit vizual, fotografisë, plotësimit të një pyetësori, informon se cilat produkte janë duke u konsumuar më së shumti, por gjithashtu jep të dhëna për artikullin që është më e kërkuar.

CRM është bidirectional, me një mundësi për të paraqitur, por edhe për të futur të dhëna, automatikisht dhe / ose me dorë.

Fokusi i Business Intelligence (BI), si një nga komponentët e sistemit CRM, është i orientuar drejt ofrimit të raporteve në mënyrë të thjeshtë dhe të shpejtë. Është i adaptueshëm, i lehtë për t’u përdorur dhe jep raporte të shpejta dhe të sakta. Është autonom dhe i jep përdoruesit një zgjedhje në lidhje me parametrat dhe atributet të cilat do të përdoren për gjenerimin e raporteve të paraqitura në një dokument të Excel dhe Listat e Pivot.

Raportet rregullohen dhe prodhohen në varësi të nevojës së kompanisë. Koha është ruajtur si rezultat i modulit BI, dhe në të njëjtën kohë, përdoruesit do të shpejt dhe në kohë reale të marrin raporte të sakta dhe të sakta të cilat prodhohen për shkak të filtrave të deleguar më parë. Për CRM që të funksionojë me sukses, është e nevojshme të përdoret një version i Excel i cili nuk është më i vjetër se viti 2012.

ULTIMA® Billing

ULTIMA® Billing

 

ULTIMA® Billing është një zgjidhje softuerike për kompanitë që ofrojnë shërbime për përdoruesit e fundorë dhe kanë shumë fatura / faturë mujore të cilat duhet të paguhen për ofrimin e shërbimeve për përdoruesit e tij.

 

Ky modul mundëson faturimin në kohë, një pasqyrë të plotë në realizimin dhe pagesën e përdoruesve, dhe gjithashtu maksimizon rentabilitetin e kompanisë.

 

Sistemi mundëson një përpunim të plotë financiar të të dhënave për përdoruesit e shërbimit, një mundësi për faturim grupor, si dhe për prodhimin e njoftimeve para përjashtimit për një borxh të papaguar ose të pjekur. ULTIMA® Billing siguron depërtim të plotë të përdoruesve dhe analiza – fatura të paguara dhe të papaguara ose pagesa paradhënie.

 

Një gjeneratë e faturave / pranimeve është aktivizuar për një periudhë të caktuar faturimi (për të gjithë ose për grupet e përdoruesve). Sistemi gjithashtu ofron një mundësi për gjenerimin e faturës / faturave të një përdoruesi për një periudhë të caktuar kohe. Krijimi dhe shtypja e faturave kryhet me dy procese, kryesisht duke gjeneruar ato në një format PDF, i cili më vonë vërtetohet dhe dërgohet për printim. Fatura / faturat e prodhuara përmbajnë një imazh të kodit për identifikim të shpejtë.

 

Mjetet bazë të aplikimit të cilat janë përfshirë:

 

Katalogu i të dhënave për artikujt, listat e çmimeve, taksat, zyra e pagesës, plani i llogarisë, etj.

Përpunimi i dokumenteve të hyrjes dhe daljes, listat e çmimeve, dosja e klientit, shtypja e dokumenteve të grupit, bashkëngjitja e skedarëve.

Punë financiare – kontabilitet, urdhra, mbledhje dokumentash automatike dhe çmontim, kompensim, transferim të klientëve.

Raportet financiare – karta analitike dhe sintetike, artikujt e hapur, specifikimet e qarkullimit, maturimi i borxhit, dokumentet të cilat nuk janë të rezervuara, bilanci i llogarisë, bilanci bruto, fleta e mbylljes, regjistrat për fatura hyrëse dhe dalëse.

administratë

Detyrimet dhe pagesat e faturimit, bërja e një fature në grup, njoftimet e bëra përpara përjashtimit, raportet për përdoruesit aktivë, përdoruesit e rinj, qarkullimin etj.

Sistemi gjithashtu lejon lidhjen me Bankat, shkarkimin e deklaratave elektronike, automatikisht lidh pagesat me faturat e përdoruesve dhe kontabilitetin. Është krijuar për të punuar në një mjedis Windows.